odd
קורס עיצוב מתקדם
ציפי לוריא
מיתוג
אסטרטגיה
זהות מותג
טעם של ODD
בריף המשימה של הקורס היה לקחת עסק יצרני קטן
ולפתח לו זהות מותג רחבה שכוללת קמפיין שיווקי ואריזה.
מיד ידעתי שאבחר משהו מתחום האוכל, שדה שאני רוצה לעסוק בו בעתיד. זו היתה הזדמנות מצוינת עבורי להתחיל להתנסות בו.
מפה לשם החלטתי על חמוצים. למה? לא יודעת בדיוק, אבל בהחלט היה מאתגר. לא רציתי להשאר במקום הרטרו והנוסטלגי, אלא להפוך אותו למשהו יותר צעיר ומלא טעם.
אז האסטרטגיה בקצרה:
בתהליך הזה לא עשיתי לוגו ואז יצרתי שפה, וגם לא שפה ואחר כך לוגו.
הכול נוצר ביחד במין ערבוב מוזר שכזה. היה כיף ממש!
בתור פרויקט לימודי, רציתי לפתח יכולות שלא הצלחתי לפתח בפרויקטים אמיתיים.
בעיקר עבודה משמעותית על דימוי שהוא לאו דווקא תמונה, אלא יותר איורי,
כמו גם הרצון ליצור מערכת מקסימליסטית ולא מינימליסטית כמו שאני רגילה.
הרצון הזה היה נוכח מתחילת התהליך והוא הנחה אותי לאורך כל הפרויקט.
בעיקר עבודה משמעותית על דימוי שהוא לאו דווקא תמונה, אלא יותר איורי,
כמו גם הרצון ליצור מערכת מקסימליסטית ולא מינימליסטית כמו שאני רגילה.
הרצון הזה היה נוכח מתחילת התהליך והוא הנחה אותי לאורך כל הפרויקט.
המילה הכי חשובה בפרויקט היא: מוזר.
חמוצים בטעמים שונים וייחודיים, אבל לא רק, אלא ממש מוזרים
חמוצים בטעמים שונים וייחודיים, אבל לא רק, אלא ממש מוזרים
ולכן גם העסק נקרא ODD, ישר לפרצוף ובלי התנצלויות (מלבד הכפל משמעויות)
אז איך יוצרים מוזרות?
יוצרים כל מיני רכיבים ויזואליים שמייצרים התנגשויות אחד עם השני כמו:
טשטוש, גרדיאנט וטקסטורות.
טשטוש, גרדיאנט וטקסטורות.
אבל מכיוון שרציתי שיבינו מה אני ODD מוכרים בעצם,
הבאתי את החמוצים כמו שהם בלי מניפולציות צורניות.
משהו צריך להיות שפוי בתוך כל המכלול הזה, לא?
הבאתי את החמוצים כמו שהם בלי מניפולציות צורניות.
משהו צריך להיות שפוי בתוך כל המכלול הזה, לא?
היה הרבה משחק בטיפוגרפיה.
אבל לאחר שהבנתי שאי אפשר שגם הטיפוגרפיה תהיה מוקצנת,
וחייב להיות איזון וקריאות, הגעתי לסדרה הזה, ברוך ה':
אבל לאחר שהבנתי שאי אפשר שגם הטיפוגרפיה תהיה מוקצנת,
וחייב להיות איזון וקריאות, הגעתי לסדרה הזה, ברוך ה':