לב מנחם
קורס איפיון עיצוב ובניה
ציפי לוריא
מיתוג
אסטרטגיה
UX UI
בניה
אהבה שבקידום
"כשאהבה הוא המנוע וקידום הוא היעד. נגיע רחוק יותר"




איפיון ויזואלי- את המחקר האפיוני המעמיק ערכנו כבר בשלב המיתוג, ההכרות שלנו עם העמותה כבר היתה חזקה ומבוססת ולכן עכשיו התהליך היה קל ופשוט יותר.
במחקר האסטרטגי שערכו ללב מנחם הבנו שהמטרה העיקרית של המיתוג מחדש ושל האתר היא גיוס צוות חינוכי ופרא רפואי, לגרום לאנשי המקצוע להבין שבלב מנחם הם יוכלו להתקדם משמעותית מבחינה מקצועית ואישית. ולכן הדגשנו לאורך האתר את לב מנחם כמקום מקצועי ומקדם.

עיצוב האתר- היעד המרכזי של לב מנחם היה, כאמור, גיוס צוות ולכן היה הכרחי להדגיש זאת כבר בהדר. כדי לעשות זאת בצורה נעימה חלקנו את ההדר לשניים כשהלוגו ממורכז, בצד ימין התפריט עם הקטגוריות החשובות יותר, כשבסופו, בצורה מודגשת, עמוד הדרושים, ובצד השני העמודים הפחות חשובים כמו מאמרים וגלריה. זה נראה אמנם פתרון פשוט, אך היה כאן אתגר.

מכיוון שכבר יצרנו ללב מנחם שפה עשירה וייחודית במיתוג, התהליך היה הרבה יותר קל וזורם. שלבנו את הצבעוניות המגוונת עם השפה האיורית של המותג, כמובן תוך שמוש בתמונות כדי לחבר את המשתמשים לעמותה.


